מיתוג

מיתוג

היום כאשר אנו רוויים באין סוף של כתמים וצורות הסובבות, קשה לנו להתמצא בעולם האפשריות במרחב הבחירה.
ליוסי צור סטודיו יש את הידע והניסיון לייצר קו או כתם ברור המהווה תמרור ברור ומכוון למוצר או רעיון אשר אנו רוצים לדוור לציבור ולהבטיח בולטות בייחס לשאר החלופות הנמצאות במרחב הבחירה.
המיתוג כמושג, מכנס בתוכו עולם שלם של תהליך אשר בסופו המוצר/רעיון נקלט אצל קהל המשתמשים הפוטנציאלי כערך גנרי מחד ובעל יתרון יחסי מאידך.


בתהליך בנית המותג יוסי צור סטודיו מתקדם בשלבים:
 - אפיון הצורך בשוק.
 - לקוחות פוטנציאלים.
 - על המוצר.
 - דרכי שימוש.
 - יתרון יחסי של המוצר.


בנית אסטרטגיה שיווקית כגון אפיקי הפצה, דרכי דוור אפשריים, הגדרת מחיר לצרכן המיועד וכו'.
עיצוב המוצר ( במידה ונדרש ) מתוך התחשבות בקו האסטרטגי המוגדר.
בנית חלוקה קבועה מראש של השטחים הנראים במוצר /אריזה וזאת כדי לשמור על שפה אחידה, מאחר ויש לנו עניין להרגיל את הצרכן הפוטנציאלי לזהות את המוצר ממרחק. בו בזמן לנצל את תהליך הלימוד על המוצר שכבר נרכש ובכך לזרז את חיפוש הרכיבים השונים הקיימים במוצר אחר ממשפחת המוצרים תחת מטריית אותו מותג.
עיצוב סמליל המאגד לתוכו את כל משפחת המוצרים תחת מטריית המותג.
שטח בעל צורה מזוהה הדומה בכל המוצרים תחת מטרית המותג וזאת כדי להבטיח זיהוי מידי ( לא בכל המקרים נגדיר שטח ספציפי אחיד ).
יוסי צור סטודיו לאור הניסיון הרב שצבר בבניית מותגים ילמד וינתר מכשולים הטמונים בדרך פיתוח המותג.הימנעות מטעויות נפוצות תחסוך משאבים רבים הנדרשים לתיקון תקלה תקשורתית בקרב ציבור הלקוחות הרלוונטיים. אנו חווינו בעבר מצבים אשר חזרה למצב 0 בקרב ציבור הלקוחות יגבה משאבי תקציב ומאמץ הגדולים בהרבה מבניית מותג חדש בדרך נכונה נטולת שגיאות.
בתוך תהליך של בנית המותג מוטמעים יעדים הנדרשים לשם הבטחת ההיתכנות העסקית. מעבר לכך -יוסי צור סטודיו ייצר סרגל מטרות אשר יקל במידה רבה כדי לעקוב ולבחון האם אנו פועלים על פי המצופה. זיהוי מהיר של תקלות מה שמאפשר להגיב במהירות בכדי לא לייצר נזק עתידי.
רצוי ליצור בזמן שווק המותג תהליך דינמי של תנועה במרחב ציבור הלקוחות . כבר בתחילת תהליך פיתוח המותג נתכננן את הזרימה הדינמית העתידית, אנו נמצאים כיום בעולם הפושט צורה ולובש צורה חדשה. הרגלי הצריכה של ציבור הלקוחות חווים שינויים יום יומיים מסביבו,  במידה ונהיה בתהליך של קיבעון בתום תקופה קצרה מיום השקת המותג החדש נחוש בנסיגה.
חשוב לציין שהמתואר לפנינו מתייחס באופן כללי לגבי בנית מותג. ברור הוא שלכל מוצר או רעיון יש נראות שונה, שימוש שונה וכו' ולכן יש להתאים חליפה התואמת ומדויקת לצרכים הנדרשים.

Orbotech high-tech company logo
Orbotech high-tech company logo

Sys technologies medical high-tech company logo
Sys technologies medical high-tech company logo

Medi T mobile clean medical unit logo
Medi T mobile clean medical unit logo

Maya pets food logo
Maya pets food logo

Conisol logo
Conisol logo

Premier club dog food brand logo
Premier club dog food brand logo

Gato cat food brand logo
Gato cat food brand logo

Good Food dog food brand logo
Good Food dog food brand logo

Diego dog food brand logo
Diego dog food brand logo

Delicato pet food brand logo
Delicato pet food brand logo

Connie dog food brand logo
Connie dog food brand logo

Exotic dog food brand logo
Exotic dog food brand logo

Niron high-tech company logo
Niron high-tech company logo

Neo high-tech company logo
Neo high-tech company logo

M.N.Systems holding company logo
M.N.Systems holding company logo

Sprint dog food brand logo
Sprint dog food brand logo

Orbotech be sure high-tech company Logo
Orbotech be sure high-tech company Logo

Arbel Strauss road safety accessories logo
Arbel Strauss road safety accessories logo

Orbograph high-tech company logo
Orbograph high-tech company logo

לוגו פוליביד
לוגו פוליביד

Xnotta high-tech company logo
Xnotta high-tech company logo

Mempile logo
Mempile logo

Palace Group logos
Palace Group logos