קטלוגים וברושורים

קטלוגים וברושורים

בימים אלו כאשר העולם האינטרנטי הפך לשגרה יומיומית, הרגלי השימוש בקטלוג השתנו. אנו ביוסי צור סטודיו מחלקים את עולם הקטלוגים לשניים:

ראשון הוא הקטלוג השימושי המכיל נתונים טכניים או הוראות שימוש וכיוצא בזה, ברוב המקרים יהיה נח יותר למשתמש הקצה לקבל את החומר דרך המדיה הדיגיטלית.
שני הוא הקטלוג התדמיתי כלי יעיל במיוחד להטמעה תודעתית אחרי פגישה פרונטלית ראשונה עם לקוח פוטנציאלי.
נחזור לקטלוג הדיגיטלי כלומר קטלוג הניתן לדוור דרך המדיה הדיגיטלית מחד או לחילופין קטלוג המוטמע באתר האינטרנט. מומלץ לערוך את הקטלוג בדרך נוחה להדפסה במדפסת ביתית. בזמן בנית הקטלוג חשוב להקפיד שרזולוציית התמונות לא תהיה גבוהה מרזולוציית ההדפסה במדפסת, קטלוג בעל רזולוציה גבוהה מהנדרש מתקשה להיפרס על גבי המסך או לחילופין זמן ההדפסה ארוך.
כאשר אנו מעצבים את הקטלוג הדיגיטלי מומלץ להיעזר בצבעים בולטים  המבדילים בין נושא לנושא וזאת כדי לאפשר לצופה המזדמן להתמצא במרחב הקטלוג ולהיעזר בנקודות ייחוס המבדילות בין פרק לפרק.
כאשר אנו עורכים קטלוג דיגיטלי מומלץ לרבות בתמונות ולצמצם בטקסט, מאחר והזיכרון הצילומי חזק יותר מצילום טקסטואלי. חשוב לייצר כותרות, כותרות משנה ופסקאות קצרות עם רווחים ברורים בין פיסקה לפסקה. איורים תורמים לבנת החומר ואף מוסיפים עניין.
יתרונו של הקטלוג הדיגיטלי הוא בכך שהצופה תמיד יוכל לחזור ולעיין מאחר והחומר המופץ בקטלוג הוא חומר שימושי ברמת השימוש היום יומי ובו בזמן הקטלוג יופץ באופן המידי והרחב ביותר.
הקטלוג התדמיתי הינו כלי עזר להעצמת פגישה מאחר והא חושף את הצופה או הלקוח בזמן פגישה להיעזר בחושים נוספים כמו חוש המישוש, הראיה והזיכרון הוויזואלי כתוצאה מצפיה בתמונות.
יוסי צור סטודיו צבר ניסיון לאורך השנים בעריכת התכנים עיצוב החומרים צילום העצמים בקטלוג התדמיתי באופן שיעצים את הצופה ובכך ישרת את המטרה אשר לשמה הוא נולד.
בקטלוג התדמיתי רצוי לפרוס את התכנים על לפחות 12 עמודים ומומלץ אף יותר ותמיד בכפולות של 4 עמודים מאחר והקטלוג התדמיתי הוא מודפס.
וזאת לאור הניסיון המצטבר כי לתהליך הדפדוף יש משמעות בתהליך שינון החומר המוצג בקרב קהל הצופים בקטלוג .
כאשר אנו עורכים קטלוג תדמיתי יש להמעיט בטקסט ולתת לתמונה או לאיור את הבמה כמוטיב דומיננטי. ככל שחולף הזמן קבלת החלטות נעשית מהירה יותר ולכן אנו נעזרים במנגנון השיפוטי שלנו ככלי עזר לשיקול דעת.  המנגנון השיפוטי מסמך על גבי מסד נתונים אשר נרכש לאורך השנים.
מאחר וחלק מהידע אותו אנו רכשנו לאורך השנים הוא חוויתי, יוצא איפה שחלק מקבלת ההחלטות הן סובייקטיביות ולא אובייקטיביות.
לפיכך תמונה המעצימה תחושות אמוציונאליות תגדיל את ההתרשמות שלנו מהקטלוג התדמיתי.
ליוסי צור סטודיו יש את הידע לבצע זאת עבורך, ואף להנחות אותך במידת הנידרש.
בדף לשפנך מספר דוגמאות המתארות קטלוג תדמיתי.